Vi hos Adexa Danmark gør vores bedste for at pakke og pakke og samarbejder med velrenommerede transportører for at minimere transportskader. På trods af dette kan der ske en ulykke, og det er da vigtigt, at nedenstående procedurer følges, så vi kan godkende et krav i tilfælde af en eventuel skade.
Tjek venligst din vare ved modtagelse, inden du underskriver. Er der emballageskader eller synlige skader på varen, skal dette noteres i førerens håndcomputer, for at du har ret til at klage.
Hvis levering er sket via DHL, skal skaden anmeldes til DHL på nedenstående link senest 5 dage efter modtagelsen: https://www.logistics.dhl/se-sv/home/vara-divisioner/frakt/kundservice/sa-har-forbereder-du-ett-krav.html
Hvis leveringen er sket via DSV, bedes du rapportere skaden til vores kundeservice på [email protected].
Hvis skaden anmeldes senere end disse 5 dage, kan vi desværre ikke acceptere din reklamation.
Det er vigtigt, at du gemmer din bekræftelse på, at skaden er anmeldt i henhold til trin 2 (en modtagne skadesbevis vil blive e-mailet).
Transportøren vil kontakte os, efter at de har behandlet rapporten. Vi kontakter dig, når undersøgelsen er afsluttet.
Ved returnering skal den originale emballage bruges, så gem denne indtil undersøgelsen er afsluttet.
Svar: Det er dig som kunde, der er ansvarlig for at anmelde transportskader til fragtmanden og dette sker via formularen ovenfor og dette skal ske inden for 5 dage for at blive godkendt.
Svar: Skulle den uheldige hændelse indtræffe, og der er transportskader, har vi desværre ingen mulighed for at sende dig et nyt produkt, mens skaden bliver undersøgt.
Svar: Det er vigtigt, at skaden anmeldes og undersøges som ovenfor først. Afhængigt af, hvad transportøren konkluderer efter denne undersøgelse, er det nogle gange en mulig løsning at beholde et transportskadet produkt efter et erstatningsfradrag. Dette afgøres fra sag til sag. Vi kontakter dig efter din skade er blevet behandlet.